Selam anneler 18+2 yim dün tahlil yaptırdım.Demirim çok düşük çıktı 1 kutu ilacı bitirmistim zaten fakat sanırım hiç fayda etmemis.Kendi doktoruma henüz goturmedim sonuçları mi. Böyle olanlar napiyosunuz bebek ve kendim için endişeleniyorum.ölürüm gibi geliyo çok düşerse 😀🤭
Bide crp değerim 4 senedir aşırı yüksek hiçbir sebepte bulamadılar.27cikiyo.onada çözüm bulunamadi