Aysegul354 Daha çok yeniyiz ama ilk ne zaman ve ne almaliyim tecrübeli anneler yada dogumu yaklasmis anneler yardinci olur musunuz:)
SenaHifa Aysegul354 ilk haftalarda ben de çok heveslendim düz beyaz zıbın ağız mendili vs aldım kız erkek kullanabilecek şeyler aldım fakaaat gel gör ki gün yaklaştıkça elim ayağıma dolaşıyor alacaklar gözümde büyüyor hangi eksiği alacağımı şaşırdım sen hazır ilk duymanın heyecanıyla al alabildiğini 😅
byzza16 Aysegul354 bol bol zıbın alın e bebeginkiler çok güzel hem yumuşacık hemde fiyatları 7 yada 8 TL olması lazım ☺️
Annelik-yolunda12 Aysegul354 cinsiyeti belli olana kadar ortak renklerde bebek arabası puset şampuan havlu banyo setleri gibi şeyle alabilirsin en son kıyafet işi kalır
Hayalleredogru Aysegul354 ben 12. Haftada başladım 28 haftalıktım her şeyi hazırdı şimdi 33 üm canım kehribar kolyesini falan alıyorum ne kadar erken o kadar rahat ediyorsun her şeyi alabilirsin
Asyaayaz1 Ben 16 hafta itibariyle ufak ufak indirimlerden faydalandım babynest hastahane çıkışı her hafta bişeyler almaya başladım 28+5 iz şimdi odası ve beşiği hallediyoruz hem maddi olarak zorlukta olmuyor zaten ağırlaşıyoruz ilerki süreç zor oluyor🤷♀️
annesininmelegi41 Asyaayaz1 bende 13. Haftadayım bir ay sonra almaya başlayayım madem erken almak iyi oluyorsa. Maddi olarak kenara koyamam çünkü orada beni uyutmaz o para😂
Asyaayaz1 annesininmelegi41 evet eksikleri çok olduğu için maddi olarak bir anda zorlayabilir hemde kafa rahat etmiş oluyor🙄
en_guzel_emanetlerim Aysegul354 16.haftada 5li hastane çıkışları almaya başladım yavaş yavaş zıbınlar aldım sonra bebek çantası ve ilk giyebileceği kıyafetleri aldim sonra 6 aylık olanları aldım oda bitti 9 aya geçtim 9 aylıkları aldım şimdi 37 haftalık olduk ana kucağı portatif sepet beşik aldım baby nest yeni aldım artık çiçeğimin kendisini beklemek kaldı 🥰🥰