Gamze_01 Diş ağrım vardı aşırı derecede 17. Haftaydayım kanal tedavi yapıldı iltihap varmış antibiyotik kullanıyorum doktorlar zararı olmaz dedi kullanıp zarar gören var mı
Deniz1649 Gamze_01 ilk gebeliğimde kullandım diş apsesi yüzünden çok korkuyordum bende haliyle eczacı asil kullanmazsan bebek iltihaptan etkilenir demişti kullandım bende tabiki çok şükür oğlumda hiç bi sıkıntı olmadı su an iki yaşında korkma derim kullan kesinlikle
asyahumam Gamze_01 enfeksiyon için kullandım zaten doktor zararlı olsa yazmazdi gebelikte kullanilabilecek olanlardan vermiştir