2kusunannesi Evet kızlar sonunda bende miniğime kavuştum doğumum çok kolay oldu ama sonrası çok kötüydü sorunuz varsa sorabilirsiniz devlette normal oldu
Ay341544 2kusunannesi Hayırlı olsun Devlet hastanesinden memnun kaldınız mı refakatçi olarak kim kaldı eşiniz bebeği görebildin mi
2kusunannesi Ay341544 teşekkür ederim refekatçı annem kaldı yanımda eşim diğer çocuğuma bakmak zorunda kaldı o gelemedi maalesef hastaneye devlet hastanesi sonuçta ne kadar memnun kalınabilir?