Kızlar bir şey danışmak istiyorum, eşim askeri personel olduğu için bizden uzakta ve doğumuma bes altı hafta kaldı normal dogum yapmak istiyorum ama normal olursa eşim yanımda olamayacak doğumdan bir hafta sonra anca gelebilir ama bir yandan da yanımda olsun sezeryan olsun ki günü belli olsun izin alip gelsin istiyorum ne yapacam çok kararsız kaldım( normal olursa sancimin başlamasıyla bulundugu yerden gelmesi bir hafta sürüyor )