Meli41 Kızlar 18+6 haftalık hamileyim . Bir haftadır aralıklı rahimde iğne batması gibi sancı giriyor Bugün daha da sıklaştı ve karnımda da hissediyorum sebebi nedir ? Veya normal mi ???