iremibrahim Bugün günümüzü aldık doktor ya 2 hazıran ya 10 hazıranda alcak ama büyük ıhtımal 2 hazıran heyecan dorukta 37+1 de almış olacak 🥰🥰
Arifcaninannesi iremibrahim cnm benim doktorumada dedim 37 den sonra al diye illaki 38 beklicem diyor haziran 23 te 37+6 da alicakmis🙄ikimci gebeligim
Elifaltun iremibrahim neden 37 genelde 38 i bekliyorlar? Bende 34+5 im bugun banada 38 de aliriz demisti ama tam gun vermedi daha
iremibrahim Arifcaninannesi benım ilk benım 25.haftadan beri baş asağı ben dayanamıyorum artık dayanırsan 38+2 de alayım dayanamam dersen dedi 37+1 de alayım dedi
Arifcaninannesi iremibrahim Bnmkide cok assagida surekli hastaneye gidiyorum amam beni bekletecegini soyluyir surekli
iremibrahim Elifaltun benım gelişme geriliği var karnımda pek kilo almıyor ve asağı çok başlı var dayanamıyorum artık
damlakardelen iremibrahim hem de nasıl inşallah sağlıkla kavuşuruz hepimiz sağ salim gelsinler bebeklerimiz 😍😍😍