Zorunlu değil ama bence zorunlu tutulmalı. Bebeğin ayak parmağına kadar tüm organlarına damarlarına beynine aklına gelemeyecek herşeyine bakıyolar. Eğer bi sorun varsa ona göre plan yapılıyo. doğum şekline ona göre karar veriliyo. Doğum anında hazırda bekleyip vakit kaybetmeden direk müdahale ediliyo. Hayati önem taşıyan bişi yani. Sadece bebekte değil senin plasentana falan bakıyolar. Kuzenimin bebeğinin bağırsağı dışarda gelişmişti mesela. Detaylıda öğrendiler. Doğar doğmaz direk ameliyat oldu. Hiç vakit kaybetmedi, eğer bilmeseydi normal doğum yapsaydı yaşamazdı. Belki anne için de riskli olurdu. Çok çok önemli