Bb1 Merhaba arkadaşlar 14 haftalık hamileyim.Sırt ustu uzanınca kasıkta sertlik oluşuuo gerginlik ve biraz rahatsız bi durum.Boyle yaşayanınız varmı.Boyle olması normalmı acaba