Melek-akckaya21 Dedigim gibi cati muayenesi oldum benim gibi olan varmi bana vajina enefeksiyonu icin teddbir amaci yapiliyo dedi
1_minik Melek-akckaya21 canım ben de 26. Haftadayım şükür ama bende alttan muayene hiç olmadı…doktor demekki gerek görmüş yapmış…
Melek-akckaya21 HavvaMerve aynn bnde ama oyle dedi herkese yapti doktor enfeksiyon icin ornek faln aldı
Melek-akckaya21 Asyaayaz1 yani bütün hastalarina yapti heni bide size soriyim dedim çünkü baya bi kastim kendimi cok agrim oldu hani sonrasinda bsy olurmu diye bi soriyim ddim
Mervebektass Ben neredeyse 3 kez oldum ilk 23 haftamda ikinci 26 sonuncuda arefe günü 28 haftalık gebelik enfeksiyondan dolayı şükür hiç bir sorunda olmadı ☺️
Mervebektass Sulenur_3457 1,2 dakika en fazla korkup kasılınca canın daha fazla yanar sakin ol hiç birşey yok yani.