Erez yanlış anlamayın merak ettiğinden soruyorum. Sezeryanda aşağıdan müdahale yapıliyor mu ki bize, neden lohusa pedi gibi bişi kullanmaya gerek var anlayamıyorum🙄normal doğumda kanama falan olur anlayabiliyorum da sezeryanda da mı alttan kanama falan oluyor🙄