38+1 oldm bende dün iknci kez alttan kontrolüm oldu 3 cm açıklığım var rahim ağzı yumuşamış bebek baya kanala yerleşmiş dün hafif lekelenmem oldu bugn de sümüksü az nişanım geldi ama tık yok perş günü tkrar gidicem inş açılma 5 cm falandır da yatısımı yapar🙄 herkes ooo sen bugün yarn doğurcaksn dio ama aksine bugün hiç sancm ağrm yok. Sadece bebek toplanıo böyle semsert oluyor