Eylulgunes4444 Adetine 12 gün kalanlar buraya kızlar. Sizde de çok heyecan varmı ben çok heycanlıyım bir an önce geçsin zaman istiyorum 🥵
Meryemce92 Eylulgunes4444 15 gün var adete 😂 ovulasyon başladım 2 gündür yapıyorum. Ama geçen ay aşırı umutluydum 7 tane test yaptım 😂da bu ayda olmayacak gibime geliyor. Bakalım hayırlsı.
Blossom00 Meryemce92 canım sen kaç günde bir adet oluyosun 14. Gün daha görmedim yumurtalamayı normalde görürdüm acaba yarın yada geç mi olucak bilemedim
Meryemce92 Blossom00 Değişiyor benim 26/27/28/29/30 yumurtlama da takvime göre bakıyorum. Bu ay 29 gün sonra adet oldm 15 inci gün yumurtlama olarak görünüyor
Blossom00 Meryemce92 aynıyız seninle benimde 29. Gün geldi adetim 15. Gün gösteriyor bugün göremeyince yinede stres oldum yarın görürüm inşallah artık 15. Gün
Meryemce92 Blossom00 Stres yapma kuzum bende geçen ay aşırı stres yaptım çok fazla umutlandım. Ama olmadı. Bu ay relax sadece ovulasyonla takip edicem yumurtlamayı gördüğüm gün denicem. Olursa olur olmazsa denemeye devam. Yeterki stres yapmayalım oda etkiliyor. Sabret.
Mizgin2020 Denizesin gittik canım geçen sene kurban bayramı zamanından bu şimdiye kadar 2 3 ay dir ara vermişim hastanelere yoruldum çünkü ümitle git gel git gel git gel yani hastane de hamile insanları görüyorsun bebeği kucağında insanlar görüyorsun etkilenmemek elde değil ki 😔😔
Mizgin2020 Denizesin hicbisey canım en son rahim filmi dedi annem korktu ya kötü biseydir diye benim onayim yok dedi eşim de annem onay vermediği için oda yok diyor ben çok orta da kaliyorum böyle işte
Selen37 Kızlar tavsiyem test için adetiniz geçmesini bekleyin. Önceki gebeliğimde adete 4 gün varken yaptım negatif 1 hafta sonra pozitifti 🥰 umarım hepiniz hamilesinizdir 🌺