Mlskya teşekkür ederim cnm valla ilk 8 Damla’yla başladılar zaten sonradan 34 çıkarttılar en son sancıyı verdiler bana benım oğlum kanala girmediği için cok fazla bi ağrım olmadı ama ne olursa olsun normal yaşanılıyorsan normal yap çünkü ben sezeryanla 40 gün cektim acıyı benım kuzenim Doğum yaptı normal 1 hafta oldu ne ağrısı kaldı ne sızısı