Valla gönlüm kendim ve herkes için normalden yana ama buna ne ben ne sen karar verebiliyoruz malesef bebek istemezse normal doğum yapamayız yada sezeryan günü aliriz gününden önce kanala girer çıkar yola normal doğurmak zorunda kalırız hic belli olamaz yani ama tabi normalciyim