Adakbebek2020 17 haftalık hamileyim arkadaslar. Bugun yorgan kılıfını degsıırken dengem sastı yataga yüz üstü düştüm oyle biyerim acımadı zaten yatakta yumusak neyse hemen kalktım da yinede bı an tedirgin oldum. Sizce bisey olmusmusdur ya?
Yavuzun1annesi2 Adakbebek2020 korkmayın bişey olmamıştır kanamanız agrınız yoksa bişey olmaz onları rabbim koruyor 🤲😊😊
Dareyn Adakbebek2020 Birtanem daha o haftalar da kaç kat derinin altı ile korunuyor o merak etme. Ben de o haftada ağdaya gitmiştim yüz üstü 15 dakika kaldım nasıl vicdanım sızlamıştı seni çok iyi anlıyorum 🤭
YagmurAnnesi Adakbebek2020 bir şey olmamıştır inşallah merak etme. Bende banyoda düştüm ama karnıma darbe almamıştım şükür
SevdaBati Allahin izniyle hic bisiy olmamistir bir sey olsa bunu farkederdin 🌸 icini ferah tut . Ama kendinide gozlemle .
Adakbebek2020 Dareyn dimü canım boyle dusmeden cok sanki yuvarlanıp da karnımın ustune hafif kalmısim gibiydi denge kaybı oldu sanırım zaten yatak yanı yumusak 😇