ruzgarsmommm Ben avcılar mediicanaya gidiyordum 6 ayıma kadar ama biraz uzak kalıyodu bana bu hastane evimin bi üst sokağı tadilat bitince bi araştırayım dedim umut hoca başarılı ve alakalı espiriilide sevdim ama aynı bekleme olayını bir kere yaşadım oda randevu aldıgımdaydı 😂 doğumuma 1,5 ay var su an . her gittiğimde istediğim her cevabı ılgıyı alarak donuyorum peki burayı bırakırsanız düşündüğünüz baska yer varmı