Kuzeyimiz8 hamileliğim boyunca hep jiletle aldım okadar kalınlaşmış ki Tüylerim evet daha rahat belki ama inan Sonrai kötü Hem cabukda Uzuyor en iyisi ağda Şuan 33 haftaligim 36 haftamda gidicem ağdaya ilk doğumda da Öyle yapmıştım Hem daha geç Çıkıyor hemde lohusalık döneminde Bu sıcakda o Tüyler insani Mahf ediyor Dikişe Yapışıyor Sürekli oranı pansuman ediyorsun sonuçta temiz Olsa daha İyi olur, Jilet temizde Yapmıyor ki valla tavsiyem Son ayiniza girdiğinizde Gidin Kuaföre Güzelce agdanizi Olun ❤️