midekoruyucu YelizYildirim ben erken gebelik testini adetim geçince yapmıştım çıkmamıştı ama hamileymişim 🤷🏻♀️ O yüzden siz gününüzün geçmesini bekleyin 🤗 İnşallah gebesinizdir 🤲🏼
Sevoli Ben 22-24 arası bekliyorum. Yumurtlama 7 mayisti. dün Yumurtlamadan sonra 10. Gündü kan verdim negatif çıktı. Erken davrandım. Olmazsam pazar günü test yapicam tekrar
minikmucizemmmmmm Benimde bat 23. Test yapmadım. Ama bugün aynı adetimin ilk günü gibi sancılarım oluyor arada bir ilk defa böyle oluyo belki yarın test alır denerim bi ne olur ne olmaz☺️
sssyyysss Benim 23 Mayıs daha 5 gün var,test yaptım çook silik bişey çıktı. Tabi ümitlenmek istemiyorum..
minikmucizemmmmmm YelizYildirim normal alsam çıkmaz mı acaba 🤔 ay almıyım ya bu ayda yoktur hiç germiyim kendimi 🤭😂
YelizYildirim minikmucizemmmmmm sıkıntıya sokma kendini bekle gecikmeni ☺️ Ben öyle yapmaya çalışıyorum