Efeela canım benimde çatı muayenesi oldum pazartesi salı günü öyle gelmişti doktoruma sordum nişanın gelmiş dedi gelmesi için uyarmıştı çünkü fazla baskı yapmıştı sonra ki açıklık muayenelerimde o şekilde gelmedi hiç normal leke olarak geldi azıcık kesildi nişan gelmiş muhtemelen