hanımlar ya bu 2 oldu hep de hastane kontrollerimde oluyor ani sıcak basıp terleme geliyor sonra beynimin içi yanıyo gibi oluyor gözlerim kararıyor baygınlık geçirir gibi oluyorum ve kusuyorum kusunca rahatlıyorum. neden böyle oluyorum bilmiyorum doktor kan sayımına da baktı normal çıktı tansiyon da öyle normal düzeyde
multivitavin kullanıyorum bebek için ek vitamin oluyor ve bugün doktor kan ilacı da verdi. sizde böyle bi durum yaşadınız mı acaba… 🤷♀️