Sivilce gibimi alerji gibi mi , hamilelik zonası diye birşey var o olabilirmi ben cok şükür mide bulantısı olmadan geçirdim hamileliğimi geçiriyorumda ama bır kac kez istifra ettim cok kacırdıgımda yuzum de kırmızı kırmızı lekelenmeler oldu istifra ettiğinde mi cıkıyor normalldede varmı ben doğal olmayan şampuan dahil hiç bişiy kullanmıyorum hamileliğimde saçıma sabun yuzume gul suyu hakıkı hep oyle seyler kullandım .