Yarın tam 23.haftam normalde şeker yüklemesi ya da tahlili ne oluyorsa ne zman yapılıyor ? Persmbe günü doktor randevum var sormalı miyim bunlwri yoksa o şekerle ilgili bir şey diyecek mi onu mu beklemeliym bir sonraki randevumda neredeyse 27 haftalık flan olacağım geç mi olur