Merhaba arkadaşlar, 12 haftalık gebeyim. Kan tahlilimde 6. Haftamda açlık şekerim 98 çıkmstı, düşürmek için 6. Haftamdan itibaren diyet yapıyorum. Sürekli ölçüm yapıyorum. Değerim düştü artık 80lerde çıkıyor açlığım , tokluklarmda bir problem yok. Yediğime içtiğime çok dikkat ediyorum. Ama canım inanılmaz burger steakhouse istiyor. Birkereliğine kaçamak yapsam birşey olmaz değil mi, doktora soraam yeme diyecek biliyorum , sizler napardınız🥲içimi rahatlatırsanız çok sevinirim🤓🙈