EdaBr İnşallah. Yeter ki isteyelim başaramayacağımız bir şey yoktur, 3 çocukla bile sınavı kazanan duydum ben gereken şeyler azim, sabır ve nasip🌺 Evladınıza ve size sağlıklar diliyorum. Ben sonlara yaklaştım diyebilirim artık çok kötü değilim elimden geleni yapıyorum 2 3 ay sonra sonucunu göreceğiz inşallah