Merhaba hanımlar 25 haftalık hamileyim , şeker yüklemesi yaptırmak yararlı mı zararlı mı sağlık ocağındaki doktorum yaptırmanı tavsiye etmem diyor çevremdekiler de o kadar önemli değil diyorlar birisi yaptırdıktan sonra gebelik şekeri çıkmış onunla uğraşıyormuş , sizce yarar mı zararlı mı kararsız kaldım