Ayseecim İyi günler hanımlar. Yardımcı olabilecek biri varsa çok sevinirim. 33+3 teyiz. Afyon Devlet hastanesinde önerebileceğiniz doğum doktoru var mı? Biraz acil. Şimdiden teşekkür ederim. ### ****
Deniz678 Ayseecim merhaba ben Devlet hastanesine gitmiyorum fakat isim olarak çok duydum Fatih bey çok ilgileniyormuş
Boncukgiller003 Ayseecim valla devletteki doktorların hepsine de gittim hiç birindende memnun kalmadım. Mavi hastanede mine hoca var ona gidiyorum. Çok fazla memnunum sana da kesinlikle tavsiye ederim
DilaraN Bende devlette ismail beye gidiyorum çoook yoğun olmasının dışında hiç bir problem yaşamadım onunla.. güleç ve canayakın biri karşısındakini anlıyor bence ki ismail bey benim 3. Doktorum