[silindi] Dünden beri bitmek bilmeyen karın ağrısı yaşıyorum 😭 sanki çok acılı bi yemek yemişim de karnımı ağrıtmış gibi bi ağrı 🥴 yaşayan var mı benden başka🙁
Akrepbebek [silindi] gecmeyen bi agriysa doktora gitmen lazm canım. Bide dunden beri bu agri var . Bence ihmal etme doktora gorun
[silindi] Akrepbebek gittim şükür Allah’a bebek iyiydi çok hareketliydi maşallah❤️❤️ Yediğim bişeydenmiş tuzlu ekşi çok yeme dedi. Sonra bende ne yedim ne yedim diye düşündüm meğerse sucuk yemiştim ondan ağrıyormuş karnım🙁
Akrepbebek [silindi] çok sevindim canım gozun aydin. Masaallah bebise ❤ ahh biz hamilelerin bu nefsi gordugumuz her seyi yemek istiyoruz😁 aman dikkat ol 🤩
[silindi] Akrepbebek bidaha yer miyiimm asla🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️ Sorduğun için teşekkür ederim canım bu arada 🙈😍