serennt bu konuyla ilgili birkaç post açtığına göre içine sinmeyen bir şey war. ☺️ Cewaplar mutlu etmiyor gibi. Bak Allah eğer minnacık bir şeye can werebiliyorsa bizim almamıza hiçbir yetkimiz yok. Beklemenin sana ne zararı war ki? Sana zarar werir, seni zehirler.. o zaman anlarım belki ama Allah ın gücüne gitmez mi? Bekle birkaç gün geç döllenme olmuş olabilir. Her şeye umutsuz baktığın anda öyle güzel şeyler oluyor ki.. ben sende annelik hissini görüyorum içine sinmemiş kaç tane post açmışsın ☺️🙏🏻 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın, bir bekleyiş içinde olanlara beklediklerini en hayırlı en sağlıklı şekilde wersin. Senin için de dua edicem inşl sağlıkla ilerler gebeliğin 🤲🏻💙