Slacakrr1 Merhaba hanımlar gece rüyamda doğum yapıyodum ama hiç acısız tertemiz di hemen kucağıma veriyodu mis gibi kokuyodu hiç bir sancım yokken doğuruyodum ve de ne anlama gelir yorumlarmısınız şuan 34+2 deyim
YuvarlanamayanPandaa Slacakrr1 her rüya yorumlanmaz kuzum hamilelerin %99 u o rüyayı görür doğurur emzirir falan normal birşey bu
mlkkk Slacakrr1 rüyalar bilinç altıyla alakalı bi durum her rüya mesaj vermez bence bu rüyada da almanız gereken bi mesaj yok
ebrr1048 Slacakrr1 hamilelikte çok rüya görülür bide ne düşünürsen onu görürsün ben çok bebeğimin öldüğünü erken doğurduğumu gördüm ama çok şükür herşey yolunda biraz burada yazılanlardan da etkileniyoruz ister istemez