Hanımlar merhaba,
32 haftalık hamileyim, Bütün gece karnımda bi toplanma gibi bişey hissederek uyandım yani böyle kendimi sıkıyormuş gibi ama istemdışı. Tüm karnım aynı şekilde kendimi sıkıyormuşum gibi oldu her seferinde uyandım. Kendiliğinden geçiyor çok uzun sürmüyor ama biraz korktum açıkçası. Şuan bebek hareketli harekette sıkıntı yok çok şükür ama yaşadığım şey normal mi acaba ? Yoksa önemli bişey midir doktora gideyim mi bilemedim 😔 bi yardım 😟