Gözünüz aydın ilk öncelikle. Dikiş yerleri belli bir müddet ağrıyor maalesef. Benim 1 hafta ağrımisti. Yatınca kendimi daha kötü hissediyordum o yüzden sürekli yürüdüm tavsiye ederim. Karninizda hissettiginiz şey ise rahim kendini toparlıyor kasilarak bana da aynısı olmuştu doktorum bu şekilde söylemişti. Bol yürüyüş bol su için 1 haftaya toparlanirsiniz