Mihri-musta gece 12 de sancılarım başladı sancı dediğim adet olacakmışım givi karnımın altı ağrıyordu ama çok düzensiz di 1 saat yarım saatte 1 dk falan gelip gidiyordu sabah ettim pazar sabahı olmuştu annemlere gittim ama eşime falan söylemedim sancım var diye söylesem hemen hastaneye götürür annemlere gittim o gün anneme dedim anne sancım var ama evde çekmek istiyorum diye Ramazan’ın içindeydi en azından iftara kadar bekleyelim dedim sancılarım geldikçe merdiven indim çıktım squat yaptım sancılarım 10 dk ya bir 45 sn falan gelemye başladı duşumu falan aldım bu arada ama hiçbir yatmadım akşam 9 da hastane ye gittim 5 cm açıklık dediler sonra 6 da suyumu patlattı ben dedim ebeye ben çatalda oturmam inip yürümek istiyorum diye ebe yapamazsın zorlanırsın dedi ama ben bi an evvel doğurmak istiyordum indim yere kapaklandım ilk başta 😂😂😂😂😂yalana gerek Yok ama sonra kalktım annemler kızım git yat diyo ben laf dinlenmiyorum demirlerden tutunup yer siliyormuş gibi dizlerimin üstünde otur kalk yaptım geri çatala çıktım bebeğin saçı gözüküyor ıkın dedi 3 kere ıkındım ve hop oğluşum doğdu😂😂😂 Doğum hikayemi anlattım resmen 😂😂😂