Sıkma canını, en net 16-20 haftalarda belli oluyor zaten. Erken öğrenenlere bakıp da mutsuz etme kendini. Bize de dr 12 de bi tahminin var ama bekleyelim demişti, 14 de söyledi ama 16 da kesinleştirdim. Biz de zaten 16 dan önce kimseye söylememiştik. 36 dayız ve doğmayı bekliyoruz. Sağlıkla gelsin hepsi ☺️