Behicelif Merhaba arkdaşlar ovülasyon testini yaptığımız zamanın bir önemi varmı günün her saati yapsak olur mu bilgisi olan varsa aydınlatsın lütfen🥰
Elbet-birgun-kavusacagiz Behicelif hergun ayni satte yapmaniz lazim 13.ve 16.00 sattleri arasinda yapin bi saat oncesi sivi almayi birakin
tontirik Behicelif 12:00-16:00 arası yada akşam 20:00-22:00 arası. Yapmadan 2 saat önce su vs. İçmeyi bulamam lazım. Ben her gün alarmla 15:00 da yapardım. Testler daha net çıkıyordu. Eskiden 14:00 da yapıyordum daha kötü çıkıyordu 😅
tontirik Bebek9898 hahahaha bebeğim ne bileyim ben 😂😂 ooo bende neler var ahahah adetliyken yumurtlama masajı yap daha belirgin yumurtlama görürsün 😉😉 o kadar çok kişiye yazdım ki kimse beni takmıyormuş gibi geliyor bende yoruldum artık kendileri bilir 😂😅
Bebek9898 tontirik yok yok mala anlatır gibi anlat bana😂😂 ben dinlerim Seni dinlemeyenler genctir Benim yaş olmus 32 benim gebelik zor gbi Takla at deseler atcamda totomu kaldıramıyom😳🤪