Littlespy Merhaba, aranızda maltofer fol kullanan var mı? Nasıl kullanıyorsunuz aç karna mı tok karna mı?
Ozge98 Littlespy ben kullanıyorum aç karnına daha çok etki ediyormuş fakat mide bulantım çok olduğu için yemeklerden 2 saat sonra alıyorum
Mervekaynak Littlespy ackarnina biraz dokundu… Doktorum aç dokunursa kahvaltıdan 1 saat sonra al drdi öyle alıyorum çok sukur sıkıntı cikmadi
Nurayed Littlespy benim zaten hep bulantım olduğu için maltofor bulantı yaptı mı yapmadı mı bilemiyorum 😂
Littlespy Nurayed anladım :) ben de başlarda çok çektim bulantıdan korkuyorum şimdi aç içmeye de yine bulantı olursa diye😂
Littlespy Mervekaynak hiç aç denemedim, sabahları tiroid ilacı alıyorum zaten, en iyisi kahvaltıdan 1 2 saat sonra almaya devam edeyim ben 🙃
Ebrukarayali Benim dr.um tok karnına al dedi mide problemim oldugu icin eczacı da yemekten hemen sonra yazmış
Littlespy Ebrukarayali benim de reflü vs var kahvaltı sonrası almaya devam edeyim en iyisi 😌 teşekkür ederim 🌼
Littlespy Eylem_kaya07 genelde aç alınıyor sanırım, bana tok yazmış eczacı, doktoruma da sormamıştım ☹️ yarın bir de doktoruma da sorayım en iyisi 🤓
Eylem_kaya07 Littlespy valla benim doktor aç kullan dedi kan ilacı olduğu içiin tok yada aç farketmez normalde ama aç icilince daha çok etki ediyor dedi doktor o yüzden aç kullanmam gerektiğini de reçeteye not almıştı. Siz yarın doktora sorup ona göre sabah başlayın kafanızda soru işareti kalmasın diye 🥰