Elbet-birgun-kavusacagiz Acıklama yapildimi acaba kzlar bilgisi olan varmu nete baktim ama bulamadim bisey.
Ozge98 Elbet-birgun-kavusacagiz bende bunu merak ediyorum dünden beri her siteye bakıp duruyorum açıklama yapıldı ama 19 mayısla ilgili bir şey söylenmedi
Ayse2011 Elbet-birgun-kavusacagiz tüm milli bayramları yasaklıyor genelde bunuda yasaklar esgeçmez. Ama 15 temmuzda yasak yok 😂 genelde yasak kararları akşam geliyor
Elbet-birgun-kavusacagiz Ozge98 evet bende hep bu sekil okuyorum ama arkadas aciklama yapildi yasak yok dedi🤷♀️
Ozge98 Elbet-birgun-kavusacagiz inşaallah öyledir pandemiydi yasaktı derken hiçbir şeyimi tamamlayamadım annemin aldıkları da yanında kaldı yarın günübirlik memlekete gidip onları almayı kalan işlerimi halletmeyi planlıyorum eşim izinliyken 🙈
2inciannelik Dün Rte konuştu olsaydı yasak var derdi bi de iç işleri bakanlığı genelgede belirtmemiş o yüzden yasak yok yarın . Normal hafta içi olduğu için 05:00 /21;00 saatleri arası çıkılabilecek
Elbet-birgun-kavusacagiz Ozge98 ahh ne guzel hazirliklar🥰 bende annemi cok ozledim bi gunlukte olsa onun yanina gitmek istiyorum hazir esimde evdeyken🤭
Ozge98 Elbet-birgun-kavusacagiz Yaa gidin bi görün moral olur 😍 bu dönem hamileleri çok etkiledi hiçbir şeyi istediğimiz gibi yapamadık morale ihtiyacımız var 🙈