_hamisanne Kızlar ben yeni yeni kusmaya başlıyorum ve korkuyorum sanki kusunca ölücem gibi bir his var ağlaya ağlaya kusuyorum eşim kafamı tutmadan kusamiyorum korkuyorum ben napicam alisirmiyim birşey de yiyemiyorum ya bebeği olumsuz etkilerse 😞
ftmlgz _hamisanne aynı şekilde bende de bu fobi vardı hala var hamilelik önceside öyleydim. Kusmalar olunca kendimi kasıp titremeye başlardım 18. Haftamdan sonra rahatladım kusmalarım bitti şuan 31. Haftamdayım ara ara bulantı başladı inan düşünüyorum dönmek istemiyorum o duruma ama geçiyor derlerdi bitmeyecek sanırdım cidden geçiyor kendini üzme zamanla bitecek
Egemenim64 _hamisanne Bende de var canım asla kusamam o kadar miğde bulantısı çektim kusmadım hiç çünkü tutum hep kendimi 😊
Ceycey11 _hamisanne bende 14+4 teyim hala kusuyorum ve kusarken boğuluyorum resmen bi 3 saniye falan evde kimse olmasa kusarken boğulmaktan korkuyorum 😔 inşallah geçiçek bu günlerde canım 🤲😔
ebruzb _hamisanne bende öyleyim ve bel fıtığım var her öğürdüğümde belim yerinden oynuyor gibi oluyor çok ağrıyor ağlaya ağlaya kusuyorum eşim arkadan sarılıp destek oluyor o işteyken kusmalar beni öldürüyor umarım geçer 😓
Erez _hamisanne Ben kusunca mutlu oluyodum yaaa ahahhahaha cunki saglikli ve hala orada diye dusunuyodum. Sizde oyle düşünün pozitif olun. Gecicek hepsi
Deniz6 Tek değilmişim bu bile mutlu etti beni. Kusmaktan çok korkarım ve çok ağlarımm 😞Arkadaşlarıma anlatınca hep gülerler bana.😞
Mom2525 _hamisanne bende aynıyım ama icebildiginiz kadar yemekle beraber su icinki kusarken daha kolay çıksın boğulma hissini ortadan kaldırıyor