ideemirel Merhaba az önce doktorumdan cikitim sabah akşam 2 defa vurulmak üzere bu iğneyi verdi. Suyu azdı hâlâ bı artış olmamış 31 haftalıgim 35 gibi gelir dedi bu durumda bu haftada olan var mı acaba bilgilerinizi paylasir misiniz ?
KuzeyinAnnesi2021 ideemirel canım bende o iğneyi vuruldum erken doğum riskimden sebep 31 haftada vuruldum kesinlikle doktorun bunu ongorduyse vurulmaktan çekinme birçok fazlası var ben çok arastirdim iğneyi olduktan 24 saat sonra bile gelse bebegin sorun olmuyor allahım izniyle ve sadece ciger gelişimi değil bi çok şeyden de koruyor aynı zamanda
KuzeyinAnnesi2021 ideemirel bu arada ilk dozunu serum eşliğinde aldım ben çünkü yan etki yapabiliyormuş diye nefes darlığı kızarıklık gibi şeyler birkac şey daha söylemişlerdi fakat şuan tam hatırlamıyorum
ideemirel KuzeyinAnnesi2021 vurduktan ne kadar zaman sonra doğum yaptınız acaba su azlığı yüzünden mi yoksa başka bı sebepten ötürü mü
Saremmmm89 ideemirel valla ben karpuz kavun çok tüketiyordum o yüzden suyu çoğalmıştı doktorum yasaklamıştı onları yememı belkı sende de işe yarar
KuzeyinAnnesi2021 ideemirel minik mucizelerimiz ne zaman gelmek isterse o zaman gelir canım sen önlemini al bende çok üzülüyordum erken gelincek dünyaya diye ama 37+5olduk ve daha doğum yapmadım ama iğneyi olduğum için hiç pişman değilim bir arkadaşım da benimle aynıydı oo 35de doğumunu yaptı ve çok şükür kuveze bile girmedi bebisimiz
Dua35 ideemirel merhaba üstte Kalsın diye yazıyorum,birde su azlığınız ne zaman fark edildi acaba,sağlıcakla kavuşalım inşaALLAH yavrularımıza 🙏🏻
ideemirel Dua35 Merhaba teşekkür ederim ben şu an 31 haftalıgim yaklaşık 28. Haftamda haraketlerini az hissettiğim için doktora gittim Su üretmiyor dediler bu şekilde fark ettim amin inşAllah
ideemirel KuzeyinAnnesi2021 maşAllah bizimde öyle olur umarım 😊 iğne vurduktan sonra haraketlerinde bı azalma hissettiniz mi sonraki süreç nasıl oldu