27 haftalık gebeyim bebeğimin iri olduğunu söyledi doktor gebelİk diyabetinden şüpheleniyor şeker yüklemesi yapalım ona göre devam ederiz dedi. Ben yaptırmak istemiyordum ama şeker var ise tedbir alınmazsa ciddi sorunlar olabilirmis . şeker yüklemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?