Senay1 hergün yemeye çalışiyorum çok besleyici sonuça sütle yapılıyor doktorum söylemisti bebeğe kilo yapar fazla yeme diye ilk hamileliğimde bilmiyordum bebeğe kilo yaptiğini çok yiyordum 4,500 dogum yaptim benim bunyeme göre kat ve kat kilolu doğdu