Pakize12 Belki doktor muayene eder ve ciger gelistirici yaparlar. Aslinda yerlesmeye calisiyor bebek bu haftalarda hepimizde oluyor batma bazen yerimden zipliyorum bagirarak o kadar siddetli oluyor ilk gwbeligimde de aynisi olmustu. Sanki cikmak ister gibi asagi asagi vuruyor gibi oluyordu. Nst de sanci cikmazsa suyun gelmezse almazlar şuan cok cok kötü ve erken bi hafta degil ama yine de beklmek daha iyi diye düşünüyor doktorlar. Tabi eger tansiyon gebelik zehirlenmesi gibi bi durum yoksa.