Şahsen ben çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum aile boyu herkes birbirinin doğumunda hediye olarak yaptırdı 3 kardeş şehir dışında olduğumuz için Memlekete giderken falan arabada çok rahat oluyor sonrasında bebek ve eşiniz ile aynı yatağı kullanıp bebeği aranıza almak istediğinizde de çok kullanışlı ve sepet beşik işinde gerçekten güzel duruyor biz avantajını çok gördük naçizane fikrim çok kullanışlı birşey annem de bana yaptırdı kullanmayı bekliyorum 🥰