Merhabalar güzel anneler. 11+2 olduk ama hâlâ kusuyorum, kusma açısından ağır geçiyor, o kadar kusuyorum ki karnım acıyor artık. Doktorun verdiği çok iyi bir ilaç var onu içince bazen iyi oluyorum ama bazen de etki etmiyor. Kusmama rağmen bebek büyüyor mudur içeride? Çünkü bir şey yiyemiyorum. İlk gebeliğim o yüzden çok merak ediyorum.