Gebelikte su sızıntı yaşayanlar nasıl bisy ikinci gebeliğim ama ilkinde hiç böyle bir şey yoktu.. tuvaletimi de yapıp geliyorum siliniyorum içeri giriyorum çamaşırımda ıslaklık kiyafetime de geçmiş ara ara böyle oluyor sizce doktora gitmeli miyim.. bir şey olurmu.. ağrılarım da var Hafif ama doğum sancısı belli aralıklarla oluyor diyorlar benim öyle belli bir zamanı yok ilk sezeryandi yardımcı olabilir misiniz lütfen 🙏