Ben yaptırdım. Bildiğim kadarıyla özellikle ailesinde şeker rahatsızlığı olan gebelerin kesin yaptırmasında fayda var. Benim ailemde olmaması rağmen doktorum yapılması gerektiği olduğunu söyledi. Çünkü gebelik şekeri tetikliyor. Zaten yapılması da çok basit bir test sana ve bebeğine de bir zararı yok. Bildiğim kadarıyla eğer şeker varsa ve gebelikte tedavi edilmezse ileride bebekte problemler yaratabiliyor.