minimicki Ya çok garip ama 21 haftalığım çok açım yemek yerkende açım yedikten sonrada açım bir haftadır böyleyim bir anda geldi bu his ve zayıf biride değilim korkuyorum yemesem midem aşağı çöküyor baygınlık hissi geliyor su içiyorum sürekli midemi bulandırıyor artık
irorkay minimicki benim de öyleydi yükleme de yaptırdım normal çıktı her şey. Bazen oluyor sanırım böyle. 🤷♀️
Nasibenliyor minimicki tamam hıc korkma aynısı benimde oldu yaklaşık 2 hafta sürdü Sımdı zerre kadar yok gectı bitti sakın ol hep boyle kalmayacaksın
Fasulyemom minimicki Valla yüzümü güldürdünüz Allah’ta sizi güldürsün😅 o haftalarda bende aynı durumdaydım hoş şuanda da pek farkım yok 29 hafta olduk halen pek değişen bişey yok🤣15-23 hafta arasında özellikle midem sanki kara delik. Yediklerim uzay boşluğuna gidiyor gibiydi😅 açlıktan elim ayağım titriyordu. Sabahları açım diye uyanıyordum. Şimdi o kadar değilim ama yine normalden fazla yiyorum🙈 2 kere şeker yüklemesi yaptırdım şeker çıkmadı
minimicki Sermec27 şimdimi gidip yaptırayım yoksa haftam geldiğinde doktor söylediği zaman mı gideyim sizinde mi öyleydi
Cilekkz-22 minimicki haftan geldiğinde zaten doktorun söyler şeker testi yaptır diye ben 27de mi 28 demi ne yaptırmıştım
minimicki Nasibenliyor inşallah sizin gibi geçer benimde hemen 🤭 dün gece buzdolabının önünde bu yüzden ağladım çok komik ama gerçekten sürekli aç olmak çok garip dengem şaştı
vitruvius Bu hafta bende de başladı, sanki midem bir karadelik 😂 yiyorum yarım saat olmuyor, sanki yüz yıldır aç gibi, midem surtıma yapışmış gibi sırtıma vuruyo ağrısı 😂 inşallah geçer yoksa bin kilo olurum
minimicki vitruvius ya aynısı bak birebir aynı hemde çok fena bişey zayıf olsam umrumda değil ama 82 kiloyla bu yemekle devam edersem 100 ü aşarım rahat 😬😬😬😬
Nasibenliyor minimicki tamam işte bende aynı oyleydm haftamız bıle aynı seker diye hıc korkma gercekten bosa stres yapma geçiyor hatta suan sabah yiyorum aksama kadar aç degılım. Cok sukur sureklı acıkmak asırı zor. Hıc cekılmez
vitruvius minimicki inşallah yakın zamanda geçer. Ben normalde akşam yemeğinden sonra bişi yemem, doktor yatmadan yoğurt ye en azından demişti. Şimdi ne yoğurdu 😂 yoğurdun yanına börek, dolma ne varsa götürüyorum
vitruvius vitruvius Fasulyemom bir de gece yarısı açım diye uyanmak var 😂 sanki yemesem asla uyuyamayacağım. Kalkıp yarım muz yiyorum napiyim.
Arslanmedine minimicki ayy beni tarif ettin ya doymak nedir bilmiyorum hep açım meyve yiyorum acıkıyorum ekmeğe doyamıyorum
bensu2 minimicki bende öyleydim doktorumda kızdı 7 kg fazlan var dedi naptın sen dedi şekerin olabilir dedi çok şükür çıkmadı ama hep açımmm
Fasulyemom vitruvius 😅😅normalde de iştahıma çok düşkünüm. 29. Haftadayız 11kg aldım. Doktorum kilonu koruman lazım bebek değil sen büyüyorsun falan dedi. Geçen akşam tartıdaki kgyu görünce yere oturup napayım allah beni böyle yaratmış doymuyorum diye ağladım🤣sonra gidip yemeye devam ettim tabi 😅😅