Ben 3. Aşılamamı olduğum zamanlar adetten önce kan vermiştim senin gibi 1. 20 küsürlerde çıkmıştı. Ama negatifti. İğnenin etkisi çoktan geçmiş. Adet gününü bekle yinede eğer normal yolla olduysa geç dollenmede olmuş olabilir. Şimdi tüp bebekle hamile kaldım çok şükür adetten 1 hafta önce 18 di sonra yükseldi stres yapma derim stres çok etkiliyo çünkü hakkında hayırlısı Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah…