Ozge20ulu Merhaba 37 haftama girmek üzereyim hastaneyle bı tanıdık vasıtasıyla anlaştık gibi bugün tam konuşacağız Hastane ile konuşurken nelere dikkat ettiniz, sonradan ekstra size bı maliyet çıkardılar mi Sorun yaşadığınız bişey oldumu şimdiden teşekkürler
mlkkk Ozge20ulu hastaneden ne bekliyorsanız hepsini önceden konuşun ben hastanedeyken doğum yapacağı gün anestezi doktoruyla görüşmüştü bi kadın doktor muayene diye girdiği için bide ona muayene ücreti ödedi halbuki doğumun içinde olmalı muayenesi ayrı para vermek ne o yüzden benim ilk söyleyeceğim bu bebeğin topuk kanı işitme testi gibi testleri de ücret içinde mi hastane bebek için neyi karşılıyor bez mama var mı gibi gibi
Beyzan Ozge20ulu en en en önemli soru bebek için yeni doğan yoğun bakım ünitesi dogumds bir terslik çıkarsa kuvezleri var mı şu an doluluk oranı ne aksi bir durumda bebek hangi hastaneye sevk edilecek. Bunu öğrenin. Bebeğin o hastaneye kuveze girmesi durumunda ekstra ödeme çıkar mı( normalde devlet karşılıyor yeni doğan yoğun bakım ama hastaneler farklı şekilde para alıyor bazen) Bunlar en kötü ihtimaller ama bilmekte yarar var çünkü o süreçte insan zaten psikolojik olarak kotuyken hiç soramiyor ne ücret ne bir şey. Sonrasında doğum ücretine ne dahil onu sorun. Benim doğum yaptığım hastanede doğumdan 1 hafta sonra bebeğin ilk doktor muayenesi işitme testi ücretsizdi.
plakayerli Ozge20ulu böyle bir başlık açtığınız için teşekkürler benim de hiç dikkat etmediğim bir konuydu
Ozge20ulu mlkkk ilk doğumum hiç aklıma gelmezdi topuk kanı testi işitme testi icindemi diye sormak çok teşekkürler sağolasın 🥰
mlkkk Ozge20ulu benim de ilk canım bende onları sonradan kontrole gidince yapılıyor diye biliyordum canım ama eşimin arkadaşlarının eşleride orda doğum yapmış hastaneden çıkmadan yapmışlar bu testleri araştırınca da işitme testi 4saat içinde yapılması gerekiyormuş onu öğrendim o yüzden onu da paket içinde olması için anlaşın
Pambix Kimi hastane spinal ücretine korona testini işitme testini ilk çocuk ve kadın doğum kontrol muayenesine ücret alıyor. Paket içinde mi Bunları ve Yoğun bakım var mı sorun,
Ozge20ulu plakayerli Ben teşekkür ederim aslında hep aynı konular yada Kaynanalar 🥰 cevap veren olmasaydı kaynana diye mi açsam acaba diye düşünüyordum😂sagolsunlar arkaslar yazdı🤗