Ceno Merhaba hanımlar gerçekten artık dayanamadığım için bu postu açmak istedim bahar alerjim var her sene bu aylarda başlıyor şuanda da artık çok nüksettiği için dayanamıyorum burun tıkanıklığı göz yaşarması hapşırma bunlar artmaya başladı hamile olduğum için ilaç kullanamıyorum daha doktorumuzla bu hafta görüşeceğiz onada sorucam bunun için ne yapabilirim sizinde fikrinizi almak istedim aranızda benim gibi olan varmı bu süreçte ne yapıyorsunuz lütfen yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻
masallarin Ceno benidme var bahar alerjim yillardir levmont veya aureus kullaniyorum hafif basladi bgnlerde doktora bnde sormadim ama sanirim kullanmak cok iyi degil o haplar hormonsal cnku ama bir arkadasim geceleri tikandigi icin doktoru en haff alerji ilacini wermis kullandi biraz rhtladi kac haftaliksinz bu arada,
Minimalistmom Ceno benimde var yıllardır 21.haftalık hamilryim gece burun tıkanıklığı sabah hapşurma ve burın akıntısı berbat durumdayım. Cam pencere açmaya korkuyorum. Bol bol su içip, soğuk suyla burnumu yüzümü yıkıyorum. Biraz rahatlıyorum.
Gizemis Ceno benimde aynı vallahi. Hapşırık, burun akıntısı, boğaz ağrısı, göz kaşıntısı ne ararsan var. Şimdilik bişey yapmıyorum ama. Tarhana çorbasına limonu bol sıkıp biraz acıda koyup içeceğim. Şifa olur inşallah.
Ceno Minimalistmom bende yıkıyorum ama bazen tuttumu bi başlıyor gün içerisinde mahfoluyorum banamısın demiyor hiçbirşey 😕